Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Kocham Cie skarbie!!

Wswzystkie dni.... tyle chwil.. znów mi sie snisz w ciszy gdy ty jestes blisko... Kocham cie kochanie i to dla Ciebie własnie hee...
Jesteś tutaj 23595 gościem.

Strona Główna

Ksiega Gości 1
Dodaj do Ksiegi





Dodaj do Ulubionych

ulubieni


linki

Kilka słów o mnie...





archiwum
2006
Listopad
Maj
Kwiecień
Marzec



te wspomnienia wciaz kreca sie tu jak jadowity wąż kusic chca znów.....Dzis mija rok ;]

dzis mija rok jak jestem z moim kochaniem ;] jesuu jak to wszystko przeleciało. Ciesze sie ze nasz zwiazek jest taki udany bardzo sie kochamy i zawsze bedziemy;] Ale na poczatku było zupełnie inaczej.. no moze ja byłam inna sama nie wiem Dla mnie chyba liczyły sie inne sprawy.. dla mnie nie był wazny zwiazek, miłosc, wtedy chyba tak naprawde...
czytaj więcej

lilitka1985 18/05/2006 09:51:40 [komentarzy 2] Komentuj

zaraz spadam na solarek heee

Ehh dzien jak codzien dzis w sumie nic ciekawego wstałam ;/;/ i zaraz mykam z mama na solar bo potem czasu nie mam hee wieczorem chyba z moim kochaniem gdzies wyskoczymy albo nie wiem sama Teraz moje kochanie siedzi w pracy heehee i chyba szef go goni bo na gg nic nie pisze ehh co za zycie , no nie narzekam bo jest zajebiscie ;] W ogole to juz...
czytaj więcej

lilitka1985 11/05/2006 10:25:16 [komentarzy 0] Komentuj

dzionek nowy nastał :P

Hhehe a dzis dzionek zapowiada sie fajnie, wczoraj z moim misiem bylismy w parku hehe ....... oczywiscie najpierw byłam na solarku normalka dzis nie ide jednak bo umowiłam sie na jutro z mamulką hehe. A dzis chyba znłow do parku sie wybierzemy heheeee zreszta nie wiem moze gdzie indziej .. fajna pogoda to trza wykorzystac;] A dzis ...
czytaj więcej

lilitka1985 7/05/2006 12:31:07 [komentarzy 1] Komentuj



Szablon by papuzka
powered by: blog4u.pl