Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Miłosc i Zdrada heh...

Wswzystkie dni.... tyle chwil.. znów mi sie snisz w ciszy gdy ty jestes blisko... Kocham cie kochanie i to dla Ciebie własnie hee...
Jesteś tutaj 23595 gościem.

Strona Główna

Ksiega Gości 1
Dodaj do Ksiegi





Dodaj do Ulubionych

ulubieni


linki

Kilka słów o mnie...





archiwum
2006
Listopad
Maj
Kwiecień
Marzec



Miłosc i Zdrada heh...

Nio a wiec teraz to ja sie zastanowie nad zdrada.. A wiec moim zdaniem facetwi tak do konca nie mozna ufac.. gada jedno.. a w glowie drugie heh. jesli jednak kocha sie ta druga osobe i deklaruje sie jej miłosc i wiernosc to nie ma mowy o zdradzie bo jesli juz zdradzisz to mowy o miłosci nie ma dla mnie MIŁOŚĆ = WIERNOSC i jesli ktos tego nie przestrzega nie jest godny tego zeby ze mna byc.. ja od drugiej osoby wymagam tego samego co ja daje a wiec miłosci wiernosci i lojalnosci.. JEsli ktos mi obiecuje a nawet przysiega ze nie zdradzi....to chyba kocha... gorzej jesli to tylko słowa.... i nie przekladaja sie one na czyny.. wtedy jest inaczej. Kochac to znaczy oddac sie tej drugiej osobie .. mowic kocham i nie myslec wtedy o sobie.. Kochac to znaczy byc w szczesciu radosci smutku kiedy jest nam zle kiedy placzemy... Jesli kogos sie kocha..to nie mysli sie o innych osobach ma sie wtedy twarz tej drugiej osoby cały czas przed soba.. Miłosc jest piekna i uskrzydla ale pod warunkiem ze to prawdziwa miłosc. latwo jest zdradzic.. ale konsekwencje tego moga byc ogromne .. oczywiscie jesli zdradzisz kogos to dla mnie jest to jednoznaczne z tym ze nie kochasz ze oszukałes ta druga osobe zagrales na jej emocjach i uczuciach. Jesli ja kogos kocham to deklaruje swoja miłosc pomoc wsparcie i co najwazniejsze wiernosc.. i tego samego wymagam od 2 strony. Ja mam to szczescie ze mnie moj kochany bardzo kocha przynajmniej tak mowi.. ale ja mu wierze ale niech wie ze .. ja wole wiedziec na czym stoje.. i jesli kiedys cos sie zmieni niech mi o tym powie heh przeca nie bedziemy sie oszukiwac.. Jesli ktos mnie oszuka.. ja niestty jestem taka osoba ktora nie potrafi poprostu o tym zapomniec.. i zazwyczaj jest to rownoznaczne z koncem zwiazku BEZWZGLĘDNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


lilitka1985 9/03/2006 18:29:34 [Powrót] Komentuj



Kocham Cię mój Skarbeńku bardzio mocno*:*:*:* i nigdy ale to nigdy Cie nie zdradzę;];];] Kocham Cię
pysio 9/03/2006 21:59:07
| brak www IP: 83.30.97.85





Szablon by papuzka
powered by: blog4u.pl